Wydawca treści

Uruchomienie aplikacji epraca

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej uruchomiło aplikację dla osób poszukujących, lub planujących zmienić miejsce zatrudnienia. Mobilna aplikacja zawiera dane z kilku baz państwowych instytucji.

Oprócz ofert pracy, aplikacja zawiera także aktualne dane na temat targów i giełd pracy oraz innych wydarzeń, które są organizowane przez Wojewódzkie i Powiatowe Urzędy Pracy.

Aplikacja pozwala na korzystanie z informacji z Centralnej Bazy Ofert Pracy. Ogłoszenia o zatrudnieniu pochodzą nie tylko z Powiatowych i Wojewódzkich Urzędów Pracy, ale także z Ochotniczych Hufców Pracy.

Oprócz ogłoszeń, ministerstwo zapewnia w aplikacji szereg aktualnych informacji na temat giełd pracy, szkoleń, a także grupowych porad zawodowych. Wśród ciekawych, technologicznych rozwiązań znalazły się m.in. wyskakujące powiadomienia, lokalizator GPS z wyszukiwarką miejsc, możliwość wykonywania natychmiastowych połączeń telefonicznych, wysłanie SMS lub maila.

Aplikacja zawiera także kalendarz z możliwością zapisywania spotkań lub zaplanowanych wydarzeń, w których chce wziąć udział użytkownik. Wygodnym rozwiązaniem jest także narzędzie subskrypcji oraz możliwość publikacji ofert i wydarzeń w mediach społecznościowych. Aplikacja pozwala także osobom poszukującym pracy, stworzenie własnej bazy kontaktów, która może usprawnić procedurę rekrutacji i zatrudnienia.


Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji